Data e postimit: 2023-09-24 07:14:00
Lexime: 1406
Fjalet e qiririt
Lloji: Analize letrare
Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Fjalet e qiririt
Autori: Xhulja Nikolla
Shkolla: Gjimnazi Sami Frasheri
Klasa: Klasa 11
Qyteti: Përmet
E-mail: Xhulja@email.com


Titulli: Fjalet e qiririt

Autori: Naim Frashëri

Botimi: Viti 1886

Poezia "Fjalet e qiririt" është vepra e njërit prej poetëve më të njohur shqiptarë, Naim Frashëri. Kjo poezi është një nga krijimet e tij të njohura, e cila shpreh përkushtimin e tij ndaj atdheut dhe ëndrrave të tij për liri dhe përparim.

Poezia është e organizuar në forma të rregullta të vargjeve të shkurtra dhe ka një ritëm të qartë. Ajo fillon me një shpjegim se si fjalet e qiririt të tij janë si pikëllimi i zogut, që fluturon në horizont dhe mbledh ëndrrat e shpirtit të tij për të realizuar misionin e tij në botë. Frashëri e përshkruan qiririn si një simbol të lirisë dhe frymëzimit të tij të jashtëzakonshëm.

Pikëllimi i zogut në qiririn, që dëgjohet tërheqësht në errësirë, simbolizon përjetimin e pikëllimit dhe ankthit të autorit në përballjen me sfidat dhe vështirësitë në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme për atdheun dhe kombin e tij.

Pjesa tjetër e poezisë përshkruan përkushtimin e autorit ndaj fjalëve, duke thënë se ai i ka fjalët e tija si shprehje të ndjenjave dhe ëndrrave të tij. Ai ndjehet si një zog që luan në qiell me fjajë, i cili përpiqet të kuptohet dhe të japë ndriçimin e tij për të tjerët. Ai i këndon fjalët e tija si një mënyrë për të shprehur dëshirën për liri dhe përparim.

Analiza:

Poezia "Fjalet e qiririt" përshkruan përkushtimin e Naim Frashërit në shprehjen e ndjenjave të tij për atdheun dhe përparimin e kombit të tij. Autori përdor metaforat e një pikëllimi të zogut në qiririn, si simbole të pikëllimit dhe sfidave që ai përjeton në rrugën drejt të ardhmes së ndritshme. Duke përdorur fjalë të guximshme dhe ritëm të qartë, ai përshkruan përkushtimin e tij ndaj fjalëve dhe dëshirën e tij për të ndikuar dhe frymëzuar të tjerët.

Poezia ka një ndikim të fortë emocional dhe arrin të lidhë lexuesin me përkushtimin dhe pasionin e autorit për atdhene dhe përparimin. Qiriri, si simbol i lirisë dhe frymëzimit, përfaqëson zgjimin e ndërgjegjës së autorit dhe përkushtimin e tij të patundshëm drejt qëllimit të tij.

"Liri" dhe "frymëzim" janë tema të rëndësishme në poezinë "Fjalet e qiririt". Frashëri përdor fjalë të fuqishme dhe emocionale për të përshkruar dëshirën e tij për të shprehur veten dhe për të frymëzuar të tjerët të luftojnë për lirinë dhe përparimin.

Kjo poezi mban një mesazh të thellë dhe pritet të frymëzojë të lexuesit të ndjehen të përkushtuar ndaj atdheut dhe t'iu bëjnë përpjekje për të arritur ëndrrat e tyre. Autori transmeton vullnetin e tij për të luftuar për liri dhe përparim dhe e inkurajon lexuesin të bëjë të njëjtën gjë.

Përmbajtja emocionale dhe ritmi i qartë i poezisë bëjnë që "Fjalet e qiririt" të jetë një krijim i rëndësishëm letrar i cili bëhet pjesë integrale e letërsisë shqiptare.

Vepra te ngjashme
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizës dhe komenti letrar
Skeda e analizës Titulli: "Këngët e Milosaos" Autori: Jeronim De Rada Lloji i veprës: Poezi epike Përmbajtja: "Këngët e Milosaos" është vepra më e njohur e Jeronim De Radës, një poet shqiptar i shekullit XIX. Vepra është një poez...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i poezise Ai dhe une
Skeda e Analizës: Titulli: Ai dhe une Autori: Lang Leav Tema: Përjetime dhe mungesa e fjalëve në një marrëdhënie. Struktura: Poezia është e ndarë në katër strofa me të njëjtin format dhe mënyrë të shkrimit. Analiza e strof...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Analize letrare · Tema: Skeda e analizes dhe komenti letrar i poemes Letra e Tatjanes
Skedë e Analizës Titulli i veprës: "Letra e Tajanes" Autori: Aleksandr Pushkin Lloji i vepres: Poemë Tema kryesore: Mbetja e kujtimit romantik pas humbjes së dashurisë Përmbledhja e vepres: "Letra e Tajanes" është një poemë e sh...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Katedralja e Parisit
Skeda e analizës Titulli: "Katedralja e Parisit" Autori: Viktor Hygo Lloji i veprës: Roman Përmbajtja: "Katedralja e Parisit" është një roman shkruar nga Viktor Hygo, i botuar për herë të parë në vitin 1831. Vepra ndjek historinë e ...
Autori: Geraldo Xhina · Lloji: Analize letrare · Tema: Poezia dhe proza poetike
Krahasimi midis poezise dhe prozes poetike.Ka ndryshime dhe te perbashketa midis te dyjave ketyre veprave.Dallimet te poezia “Kroi” jane se ajo shkruhet ne vargje,ka ritem,ka rime dhe gjithashtu te poezia “Kroi” e Safos,përjetimi I autorit realiz...
Autori: zhulia · Lloji: Pershkrim · Tema: shkrimtaret
dritËro agolli Dritëro Agolli ishte poet, shkrimtar, politikan shqiptar dhe ish-president i Lidhjes Shqiptare të Shkrimtarëve dhe Artistëve. Ai studioi në Leningrad në Bashkimin Sovjetik dhe shkroi kryesisht poezi, por edhe tregime të shkurtra...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: ANONIM · Lloji: Analize letrare · Tema: Analiza dhe komenti letrar i veprës Meda nga Euripidi
Skeda e analizës Titulli: "Medea" Autori: Euripidi Lloji i veprës: Trajedi Përmbajtja: "Medea" është një vepër e shkruar nga dramaturgu i lashtë grek Euripidi, e cila u paraqit për herë të parë në vitin 431 p.e.s. Vepra ndjek histo...
Autori: elizabeta alia · Lloji: Fjale te urta · Tema: atdheun
etoni për Shqipëri dhe vdisni për të. N.Frashëri Dashuria për atdheun është topi që shkatërron kalatë më të forta dhe kalaja që mund t'u qëndrojë topave më të fortë. S.Frashëri Nuk vlen asgjë të dashurosh, nëse vajtimi i ven...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, liria, forca e lirise
Është e drejta e gjithkujt të jetë i lirë në mendime por edhe në veprim. Liria është e rëndësishme dhe ka vlerë të madhe se pa liri jeta nuk ka kuptim. - Është e vështirë të shkruhet me fjalë; ajo duhet të përjetohet. Liria është r...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Naim Frashërit O bylbyl i vargut shqip Që i vargnove Shqipërisë Me dashuri Me mall të pashuar Veprat e tua janë ...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Liria në krijmtarinë letrarë është e rëndësishme
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së unit të brendshëm të autorit.Shpreh gëzimin e tij deri në ekstazë.Po ashtu shfaq vuajtjen e tij deri në agoni.Poezia me vargjet e saj shkrihet me bot...
Autori: Xhulja Nikolla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Ndjenja e dashurise ne letersi
Dashuria, si ndjenjë themelore e qenies njerëzore, ka qenë burim frymëzimi për shkrimtarët dhe poetët në të gjitha kohërat. Nëpërmjet letërsisë, ata kanë shprehur ndjenjat më të thella të dashurisë, duke iu dhënë një dimension të ri...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Analize letrare · Tema: Mesazhi i poezise se Naim Frashërit shprehur me kaligramë
||||||||||||DHE||||||||||||||| ||||||||T||||||||||||P|||||||||||| |||||||||A||||||||||||O||||||||||| ||||||R||||||||||||||||E|||||||||| ||||||P|||||||||||||||Z||||||||||||| |||||||E||||||||||||||I||||||||||||| |||||||||V||||||||||T||||||||||||| |||...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com